beautylosophyblog@gmail.com

beautylosophyblog@gmail.com

Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

PAPOUTSANIS OLIVIA REVIEW

   Hi girls. Μόλις μπήκαμε και επισήμως στην άνοιξη και γεμίζουμε με αισιοδοξία και θετική ενέργεια. Την έχουμε συνδυάσει με μυρωδίες λουλουδιών που ξεκινούν να ανθίζουν και σχετικά με μυρωδιές θα σας μιλήσω σήμερα..Υπέροχες μυρωδιές που σου φτιάχνουν τη διάθεση και πλημμυρίζουν τις αισθήσεις σου. 


Φυσικά αναφέρομαι στα προιόντα της εταιρίας Papoutsanis και συγκεκριμένα στη σειρά Olivia. Τα προιόντα αυτά κλείνουν μέσα τους τον πιο πολύτιμο καρπό της γης, την ελιά και προσφέρουν στο δέρμα μας τα σημαντικά οφέλη του ελαιόδεντρου με σκοπό την απαλή περιποίηση και φροντίδα του δέρματος και των μαλλιών μας.


   Αν δε τα δοκιμάσεις, δε θα καταλάβεις όσα κι αν σου πω, το πόσο υπέροχα είναι αυτά τα προιόντα. Το σαμπουάν κάνει απίστευτα ευκολοχτένιστα τα μαλλιά μου και τα αφήνει λαμπερά. Είναι ήπιο για το τριχωτό της κεφαλής. με φυσικά συστατικά και μυρίζει υπέροχα. Αλλά τίποτα δε συγκρίνεται με την εμπειρία ενός μπάνιου με το αφρόλουτρο σώματος Olivia. Γυρνώντας σπίτι μετά από μία κουραστική μέρα, γεμίζω τη μπανιέρα μου και αφήνομαι στην χαλαρωτική αυτή εμπειρία. Μυρίζει τόσο εκπληκτικά το αφρόλουτρο που δε θέλω να αποχωριστώ τη μπανιέρα μου. Είναι κάτι αιθέριο, απίστευτα μοσχοβολιστό και απαλό με την επιδερμίδα. Για ένα γρήγορο ντους δοκίμασε το σαπουνάκι με αιθέριο έλαιο λεβάντας, θα το λατρέψεις και αυτό. 

   Γράφοντας το review αυτό, είναι σα να έχω αυτά τα εκπληκτικά αρώματα ξανά στην όσφρηση μου..και δε νομίζω να τα αντικαταστήσω ποτέ με άλλα. Τα προιόντα Olivia είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής μου περιποίησης και υγειινής πλέον γι΄αυτό θα σου δώσω τα παρακάτω links για να τα δοκιμάσεις και εσύ..





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML